2 A new life


Nivea Visage tävling
14/11/2008, 17:19
Filed under: Tävlingar | Etiketter:

Har ju aldrig haft någon tävling på bloggen så jag tyckte det var dax. 🙂 Är intresset stort för tävlingen får jag se till att ha lite fler, denna tävling blir ett litet test 🙂
Jag kommer lotta ut två st produkter från Nivea Visage, en vinnare per produkt.
Den ena produkten är en mild rengöringslotion med Aloe Vera & Chamomile. Denna produkt är för dig som har torr och känslig hy.
Den andra produkten du kan vinna är ett ansiktsvatten för dig som har normal eller blandhy.

img_7221

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Alla kan vara med och tävla, med eller utan blogg.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen där men det är inget krav!
Glöm inte ange ditt namn,mejl eller bloggadress och VILKEN produkt du vill vinna.
Tävlingen avslutas torsdag den 20/11, vinnaren kommer publiceras på bloggen
 
 
 

 


24 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, älskar Niveas produkter!

Kommentar av Sara

Självklart vill även jag vara med o tävla! 🙂
Har satt in dig som en länk redan på min blogg men den har jag stängd förutom för dom som vill ha adress och lösen. Vill ha lite koll på vilka jag delger om mitt inte alltför glamorösa och ack så vanliga liv. 😉

Tjingeling – Titti

Kommentar av Titti

Jag vill också gärna vara med och tävla (jag har läst här någon månad eller två men är otroligt dålig på att kommentera).
Jag vill tävla om den för torr hy.
Det vore så skoj, jag har ju aldrig råd att köpa några sådana grejer själv!

Kommentar av Emelie

Jag hoppas verkligen på en vinst! Rengöringslotionen vore en hit!
Har läst din blogg regelbundet sedan jag hittade den. Tycker att du är en så stark person som orkar berätta. Det du skriver berör!
Kram

Kommentar av Jenny

Hej. Såklart vill jag vara med i din tävling. Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha den som är för normal hy…
Det är kul med tävlingar, men även utan är din blogg väldigt trevlig att återkomma till. Du skriver så bra.
Kram å hej.

Kommentar av Monica J

Är gärna med och tävlar. Älskar dessutom Niveas produkter Dessutom fyller jag år nästa vecka, kanske kan man önska sig den i födelsedagspresent??? Var rädda om varandra. Kram

Kommentar av enligtemma

Ps. Jag länkar till din blogg, från min. Hoppas det är okej. Följer din vardag med beundran och ibland gråten i halsen. Kram igen =)

Kommentar av enligtemma

Jag är gärna med och tävlar 🙂
Ha en bra dag och sköt om dig!

Länkade till din tävling i min blogg också 🙂
http://spacekotten.blogg.se/2008/november/tavling.html

Kommentar av Manuela

Så kul med en tävling!! 🙂 Jag tävlar gärna, vilken produkt spelar ingen roll. Tänker på er, kram!

Kommentar av Kacka

Hittade din blogg för bara 2 dagar sedan via kryddburken och har nu läst hela…Åh vad Du berör. Jag önskar av hela mitt hjärta att allt ordnar upp sig till det bästa för er i livet och att ni har det så bra Ni kan. Jag tänker mycket på Er, har också 2 barn och kan inte för mitt liv förstå hur ni klarar er igenom. Kärlek och ljus till Er.

Kommentar av Malin

Jag har länkat till dig och tipsar om tävlingen länken är denna http://stickmonster.bloggagratis.se/2008/11/15/1095237-tavlingar-bra-julklappsvinster/

Vilken bra tävling/kram

Kommentar av Dockmamman

Du berör…med eller utan Nivea:-)

Kommentar av Tindra

Läser din mail vare sig det är en tävling eller inte.
Den får en att tänka till lite extra på livet och allt som man har omkring sig just för stunden.
Trevlig helg på er…

Kommentar av Tina

Din blogg ska det vara och inte mail =)

Kommentar av Tina

Rengöringslotionen för torr o känslig hy önskar jag mig i tidig julklapp =)
Tack för en fin blogg, som får en att ta vara på de stunder man har med nära och kära!

Kramar

Kommentar av Em

Så skoj med en tävling! =) Ska nog också fixa någon tävling på min blogg framöver. Kan vara en kul grej.
Följer din blogg och brukar slänga in någon kommentar då och då.
Vill jätte gärna vara med och tävla i denna tävling.
Skulle jag vara den lyckliga som vinner så väljer jag det milda rengöringslotion med Aloe Vera & Chamomile. Då jag har en väldigt torr och känslig hy nu under vinterhalvåret och gärna vill testa någon ny rengöringslotion.

Jag använder nu L’oreals Pure Zon, men den håller på att ta slut och jag behöver köpa någon ny, skulle vara kul att få testa Niveas. Dessutom älskar jag doften av Chamomile!
Har tipsat om tävlingen på min blogg! Kika gärna in om du känner för det!
Ha en mysig vinter med barnen!
Varma kramar Mona

Kommentar av Mona

Klart jag vill vara med och tävla !
länkar till dej från min sida.

Hälsningar från Jämtland !

Kommentar av Eva

Klart jag vill tävla!! Lägger in en länk på min blogg också! Har nyss upptäckt din blogg, men gillar den. Hoppas allt löser sig till det bästa för dig och barnen!
Om jag har lyckan att vinna så vill jag ha den för normal hy.
Ha en bra dag!!

Kommentar av Ann-Louise

Följer din blogg sedan en tid tillbaka men jag tillhör skaran som är kass på att lämna kommentarer – känns töntigt att slänga ur sig första kommentaren i en tävling då men men… 😉

Jag skulle inte ha något emot ett bra ansiktsvatten!

Kommentar av Tessan

Vill vara med och tävla.

Kommentar av Dog News

Klart att man vill vara med å tävla
länkar från min blogg till din
Hälsningar från Värmland

Kommentar av kicki

Jag måste säja att din blogg berör mej mycket. Du har verkligen varit med om svåra saker. Jag själv och min man har båda gått igenom cancerbehandlingar. Det var mycket tungt . Det var för cirka ett år och halvt år sedan jag var klar med behandlingen. Så nu ser vi LIVET med andra ögon kan jag säja. Du ser säkert det så också. Var rädd om din lilla söta familj. Livet är så orättvist ibland .

Jag vill naturligtvis vara med i tävlingen. Om jag vinner är jag tacksam för det som jag får.

Kommentar av Christina

Hej !!

Tävlingar är kul särskillt när det inte finns någon Kuggfråga.

Jag önskar Rengöringslotionen

// Kramix

Kommentar av Jennie

Hej!
Om jag skulle vinna skulle jag vilja få den med Aloevera
den verkar mjukoch skön.
//Evas Grannkäring

Kommentar av Inga-Lill




Lämna en kommentar