2 A new life


Flytta hit och dit.

Vissla flyttar återigen sina kattungar upp till Gustavs rum.  Hon är ju inte så glad för Baccus men imorse när han satt vid matsalsbordet kom hon med en unge och la den framför honom. Vad som försigår i hennes hjärna vet jag inte men Baccus gick där i från för han tyckte det blev lite jobbig… 😉

Baccus har en tand som växer snett vilket har lett till att den tanden gjort ett litet hål i käken så idag åkte vi till skogsbykliniken för att kolla detta. Veterinären klippte av tanden och nu skaver den inte längre. När det är dax för vacinationen vid 12v så ska vi kolla tanden igen.
Inför veterinärbesöket klippte jag Baccus, han protestearde först men efetr någon minut förstog han att det var jag som bestämde så då stog han så fint.

IMG_8318

IMG_8317

Älskar människor som vågar bjuda på sig själva!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

OJ!!!! Kors i taket!! skriver jag i din blogg hehehe
Vad kul att du har funnit kärleken igen, riktigt roligt för dig och barnen. Jag gläds jättemycket för din skull. Barnen växer så det knakar och brakar ser jag*ler.

Och lilla Meggie hänger med, gläds åt/med henne. Du vet vad jag menar. Vad roligt med en ny vän i familjen…. En vattenspaniel är nog det jag tippar på i första hand, men som vanligt har jag nog sååå fel. *skratt

Vi har också en ny vän av en helt ny ras och härstammning (Rottweiler)*ler En kille, med mycket egen vilja, mycket eget gooooo, och väldigt mycket av allt…. och mama´s boy, och även farten i 380 rakt fram, vilket är jätteroligt.

Men grabben är ju faktiskt min stora räddning då Kirah satt/sitter så djupt i hjärtat på mig. Och det bästa av allt, vi har så kul ihop, det trodde jag aldrig att jag skulle ha med en ny hund. Vi kör spår så det ryker om oss i skogarna häromkring *ler

Ha det gott och ta hand om dig och DU….. be om hjälp! Måste påminna dig ibland *ler för jag vet att du är dålig på det.

STOR KRAM!

Kommentar av Lena (Kirah)

Men âh vilken mysig hund, jättesöt!

Kommentar av Jenny




Lämna en kommentar