2 A new life


Just idag är jag stark

Ne så är det nog inte men jag försöker intala mig att det är så iaf. Igårkväll tog jag ½ insomningstab för att få sova lite.  Kröp intill JS och somnade på hans arm. Drömde att jag  födde barn, det gjorde satans så ont men de ringde efter JS och han kom som ett skott och tog hand om mig 🙂
Idag har jag ångest för jag ska in till jobbet för att tömma mitt skrivbord. Känns jättejobbigt men jag bara måste klara det.

Meggie har börjat acceptera Baccus Bus och igår lekte hon tom lite med honom, även om hon aldrig skulle erkänna det.

IMG_8201
Kom igen Meggie, lek med mig…

IMG_8204
Yes hon står upp…

IMG_8206

IMG_8214

IMG_8220

IMG_8230
Meggie jag gillar dig…

IMG_8233
Igår var Baccus med husse på jobbet och sedan fick han följa med husse till stallet. Det var en stor dag och Baccus skötte sig utmärkt.

IMG_8251
Vissla har flyttat ner till källaren där hon får lugn och ro.

IMG_8256
Inte lätt att ta bra kort på de små.

IMG_8257

IMG_8259

IMG_8260

IMG_8265

IMG_8262

IMG_8267

IMG_8276

Är du intressared av en kattunge?! Kontakta mig på 2anewheart@gmail.com


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilka sötnosar alla djuren….Kram

Kommentar av Christina

Hej Darling !
vilka jättefina kort du tagit på alla söta djur.
ses i morrn kväll, då ska jag passa på att pussa på alla !!

Kommentar av Plingela




Lämna en kommentar