2 A new life


Framtidstavla

img_7723
Så här se min framtidstavla ut som jag gjorde igår. Här jag klistrat dit bilder, ord, känslor som jag vill förstärka i mitt liv. Önskningar, saker jag vill uppnå i mitt liv. Man kan säga att man gör ett kollage med sin framtid, sina drömmar och sina önskingar.

img_7714
Jag satte dit bilden på Martina Haag för jag tycker hon skriver riktigt bra.

img_7724

img_7725

img_7718

img_7728
Varje dag tittar jag på mina framtidskollage. Idag tände jag lite doftljus, skrev min tacksamhetslista, tittade på bilderna, läste de olika meningarna. Bara att sitta och slappna av, släppa alla tankar och bara lyssna. Hur ofta gör ni det?
Jag hoppas att några av er blir inspirerade av att göra en egen framtidstavla. Har ni frågor funderingar eller kanske gjort en tavla, hör gärna av er.


7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jättebra idé!
Ett förtydligande av ens snurrande tankar och idéer. Det ska ju vara bra att få ner tankarna på pränt för att slippa älta. Dett är ju ett konkret, lätt och roligt sätt att göra det på!

Kommentar av Chrissan

Kul att se att du oxå gjort en sån! Det har jag med, jag har dock inte lagt ut den på min blogg men det borde jag kankse!

Kommentar av Pudelbruttans matte

Hej Pudelbruttan.
Det viktigaste är ju att du gjort en tavla för dig själv. Jag la ut den på min blogg då jag skriver en del om The Secret och ville visa hur en tavla kan se ut.
Varma hälsningar

Kommentar av 2anewlife

Vilken underbar ide. En sådan borde alla göra, för alla behöver lite mål här i livet. Jag ska absolut klistra ihop min framtidstavla.

Kommentar av Helen

Hej Helen!
tack för dina rader. En framtidstavla är verkligen en rolig sak att göra. Jag hoppas du får dina önskningar uppfyllda.
Kramar till dig.

Kommentar av 2anewlife

Vilken fantastisk idé! Jag ska absolut göra min egna framtidstavla!

Kommentar av Anna

Hej Anna!
Vad kul att du blev inspirerad att göra en egen tavla.
Hoppas du får en bra helg.
Kram

Kommentar av 2anewlife




Lämna en kommentar