2 A new life


Håll i hatten.

Tänk om det faktiskt fungerar… Igår la sig Natalie utan gnäll och tjat, och det största av alla hon kom inte ner en enda gång utan låg i sin säng tills hon somnade!!!! Imorse berättade jag hur otroligt stolt jag är över henne och hon sken upp som en sol.
Gustav väckte mig vid strax efter 06.30 och sa att han bäddat sängen och tagit på sig sina kläder!  Good boy🙂

På em idag ska Gustav träffa sin nya fröken. Han är riktigt spänd och tycker att det ska bli spännande. Tänk att han redan är så stor min ”lilla” kille. Ja just, mätte honom igår när vi skulle fixa passet. 129cm lång och knappt 6år gammal!!!

IMG_7977

IMG_2997


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Va härligt! Va duktiga de är båda två! Tar till mig av dina knep den dagen det är vår tur att lära vårt barn:) kram

Kommentar av Malin Lj

Åh, dina knep lånar jag. Har själv en nästan sexåring och en tre-och-ett-halvt-åring och här blir mycket tjat och gnäll och protester och så vidare. Sexårstrotsen tycks ha börjat och treårstrotsen går aldrig över känns det som.

Min nästan sexåring var på första skolbesöket idag. Sååå pirrigt. Sååå läskigt. Men också sååå spännande. Tänk att de är så stora nu. (Min son är också lång, 126 cm mäter han).

Förresten – vilken underbar mamma dina barn har!!! Du verkar så cool, så nära dina barn, så ”enkel” om du förstår mig rätt… alltså – inga konstiga krusiduller och förklaringar. Du säger så bra saker när du förklarar för dina barn, helt enkelt!

Önskar er all lycka!

Kommentar av Annika M

Hej Annika.
Att vara mamma är nog det svåraste ”jobb” jag någonsin haft, men jag gör mitt bästa. Hoppas knepen fungerar även för dina barn.

Kommentar av 2anewlife




Kommentera

